Morgonsnack
2010-04-06 / 09:50:32 / Min vardag

Godmorgon!

Vilket väder vi har, typisk aprilväder. Snöar, regnar, sol osv. Menmen, Lucas sitter här nedanför mig på en filt och leker med sina leksaker medans jag sitter här och nördar. Här ju hemma hos mamma så ska snart fixa fram lite frukost och säga väcka dom andra som ligger och sover. Bara jag, Lucas, Wilma och Angelina som är vaken. Men avvaktar lite med frukosten och låter mamma sova ut för en gångs skull. Fast börjar känna mig väldigt hungrig, men en liten stund till kan jag hålla mig för mammas skull, hehe. Nog för att hon inte behöver kliva upp och äta frukost då just jag/vi gör det men det är mysigare att göra det tillsammans som en familj än att sitta typ en och en och äta. Så ska jag göra med min familj, ha en gemensam frukost, middag osv. Jag tror det är viktigt för familjen att sånt, tex vid middagen kan man höra med varandra hur deras dag har varit och vad man har gjort och så.

Nu babblar jag på och börjar känna mig gammal, haha. Allafall sitter och lyssna på Gyllene tider - Kung av sand. Hur skön som helst. Jag tror jag har fått lite av min musiksmak av Angelina&Evelinas pappa, att jag lyssnar på tomas ledin, lars winnerbäck osv. Inte för att jag lyssnar på lars winnerbäck så ofta men hyffsat bra låtar har han. Men nu ska jag ta och göra frukost och sluta babbla på.



min sötnos just nu.






1 Kommentarer
jessica:

Åh gullungeee!



SKRIVET DEN: 2010-04-09 KL: 23:18:45 URL: http://jlethin.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: