Ute i lekparken
2010-04-18 / 13:02:58 / Min vardag

Idag fick jag mig ännu en sovmorgon av min man. Strax efter elva klev jag upp, käkade frukost och satt mig en sväng vid dumburken. För ett tag sedan så gav min lillasyster förslag att gå ut så jag gav Lucas mat och sedan klädde vi på oss och gick ut till lekparken precis utanför oss. Vi gungade, klättrade i en liknande klätterställning, körde limbo och Angelina hittade även Nellys halsband som försvann någon i början av vintern. Jag sprang även upp till lägenheten igen för att sätta i nya batterier till kameran och ta några bilder första gången Lucas gungade gunga och allt men vet ni vad? Min kamera borde ha nå fel för jag hann bara starta kameran så sa stod det "varning, lite batteri" också dog den! Blev så himla besviken nu då jag äntligen kom ihåg kameran :p

Men inte så mycket att göra åt, nu är vi inne igen och Angelina har precis gett mat och katterna och Lucas sitter på golvet och leker. Mattias jobbar idag och är inte hemma förns fem och Angelina skulle vara hem vid 4-5 någongång, så får se vad vi hittar på tills dess. Nu ska jag sätta mig brevid min käre son och leka lite med honom.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: