That's it.
2010-04-17 / 15:22:41 / Min vardag

Halloj!

Igår så satt jag och kollade på Talang 2010 och efter att det var slut så följde jag med Helle till Carro. Hon hade inflyttningsfest där, kände inte så mycket folk direkt men alltid lika kul att kolla på fulla människor som gör bort sig (jag var nykter alltså). Jag var inte hemma förns strax över två inatt men hade en trevlig kväll med Helle och alla inblandade.

Idag har jag inte gjort så mycket, suttit vid datorn, lekt med Lucas och kollat på tv. Min syster är även här och hon ska stanna över natten. Ringde även min mamma syster (min moster) som bor i stockholm och frågade om vi kunna sova där i maj då vi far ner och det gick inte sa hon först för att dom skulle ha annat folk men då hade hon tagit fel på datum för det var helgen efter att vi skulle komma så det gick bra som tur var. Vart lite invecklat där kanske, haha men som sagt det gick bra att vi sovde där. Känns skönt med tanke på att farmor&farfar borta i Rinkeby och min moster bor i ett villaområde så det känns lite säkrare att bo där med Lucas, då dom bor i hus och farmor i lägenhet. Aja nog babblat om det, ska kika vad vi har i frysen och se vad vi kan äta till middag.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: