Strålande sol.
2010-04-12 / 20:14:11 / Min vardag

Idag så började dagen med att jag fick sovmorgon till klockan tio. Sedan bestämde vi oss för att fara in till stan då det var så underbart fint väder! Egentligen behövde vi städa men. Vi mötte upp Andreas, Sandra och deras barn Lovisa och deras son (dom har inte riktigt bestämt namn ännu). Han var så himla söt! Han såg så liten ut än fast han vägde 4580 gram (trorjag det var) och var 56 cm lång! Riktigt söt var han iallafall. Vi tog oss en fika på UH och sedan så gick vi runt lite i affärer. Mattias och jag tog 15.20 bussen hem också började vi genast att städa, sedan "lyxade" jag till det med tacos till middag. Vi har inte riktigt städa klart ännu men eftersom Lucas vart så trött och gick och la sig vid halv åtta så tänker vi ta det imorgon istället. Är inte så värst mycket kvar utan lite små rensning och dammsugning/skruning i sovrummet. Så nu kikar jag lite internet och ska alldeless strax sätta mig och kolla på lite, snart börjar det nya avsnitt av 2 & ½ män.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: