Promenad
2010-04-05 / 12:11:32 / Min vardag

Godmorgon!

Jag klev upp strax efter nio åt frukost. Vid ca halv elva så klädde jag Lucas yttekläder, gjorde iordning lite välling åt honom som han kunde få äta i vagnen, sen gick vi ut på en promenad. Och jag säger bara, gud så skönt! Vi gick först ner till höglandssjön, så gick vi runt den stora sjön och den är väl 4-5 km eller något sådant, sen gick vi hem igen. Känner mig hur pigg som helst och ska ta och börja städa. Sedan efter att mamma slutat vid 2 så ska vi fara och handla, behövs fyllas på i kylskåpet.

I lördags föresten så kräktes jag.. två gånger.. Det finns ingenting värre än att kräkas! Men mådde bättre igår utan att kräkas och mår prima idag, så det är väldigt skönt. Allafall inte så trevligt info men nu ska jag börja städa så jag hinner klart allting innan min mor kommer.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: