Lucas bestämmer att vi ska kliva upp före tuppen.
2010-04-02 / 07:33:09 / Min vardag

Godmorgon!

Lucas bestämde sig för att vakna klockan 5 (!) imorse, lyckades hålla kvar honom i sängen tills klockan 6 sen klev jag, Lucas & min syster Angelina upp som har sovit här. Sedan så kokade vi ägg och satt oss och åt lite frukost. Lucas ligger just nu och sover samt Mattias. Angelina spelar lite Wii och jag ska snart se på Vampire Diaries, senare mot dagen så skulle nog svärmor, Andreas (mattias bror) & Lucas kusin Lovisa kika förbi. Andreas och hans tjej Sandra ska ha sitt andra barn, det var beräknat till den 25:e mars men har ännu inte velat kikat ut. Tycker att h*n kan göra det nu, ska bli spännande att se vad det blir för något :) Annars så blir det bara lungt här och jag ska fixa och dona lite här hemma tänkte jag, ännu en dag. Fast har bara gjort lite småplock i taget så jag hoppas på att jag tar allting idag på en gång så jag slipper att göra någonting imorgon.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: