Lite smått & gott.
2010-04-09 / 09:53:20 / Min vardag

Godmorgon!

Igår så städade jag som vanligt också for jag in till stan för att köpa snus åt Mattias och lite annat grejs som behövdes. Idag ska jag även städa, vika lite tvätt och städa i sovrummet som jag inte gjorde igår också måste jag även på affärn för att köpa mjölk och sånt som jag såklart glömde igår. Annars ikväll så blir det lite festligheter för min vän Mariah, hon flyttar nämligen till stockholm nästa fredag så hon har en avskedsfest/födelsedagsfest för hon fyller även 18 år på onsdag. Annars händer det inte allt för mycket, kände inte för att skriva igår då jag inte gjorde någonting särskillt. Nu ska jag ha min lilla "egna" tid då Lucas ligger och sover, så ska passa på att titta på någon serie.

1 Kommentarer
Sara - Alicias & Manfreds mamma:

Vilken söt pojke du har! När är han född? :)



SKRIVET DEN: 2010-04-10 KL: 14:40:12 URL: http://saralovdahl.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: