Kvällen som varit.
2010-04-24 / 22:57:08 / Min vardag

Sitter hemma hos mamma just nu. Har haft det jätte krångligt med internet, det vill fortfarande inte funka så är inne på grannes nu. Blev inga bilder idag för min syster var inte hemma och hade kameran med sig. Men imorgon ska vi bland annat ut i lekparken så då ska jag passa på att ta lite bilder och så. Annars har jag inte gjort så mycket, har gjort två pizzor med hjälp av min bror, har även bakat kladdkakemuffins som blev sådär, dom som jag och helle gjorde igår blev bättre. Lucas vaknade vi 21.45 och har fortfarande inte somnat, han vägrar. Vet inte varför, har gett honom mat, bytt blöja men han vill fortfarande inte. Han ligger nu i sängen så jag hoppas på att han somnar. Jag lär nog sitta uppe ett litet tag till, ska sedan lägga mig i sängen och läsa en bok som jag har börjat läst här hos mamma men som jag jämt har glömt då jag ska hem. Jag älskar att läsa böcker men det värsta är att jag är så kräsen när det kommer till att läsa någon så jag läser sällan, men då jag väl hittar någon så vill jag inte sluta läsa, kan läsa hur länge som helst. Men nog snackat om det, kan väl inte vara så intressant att läsa om. Mattias är hemma som ni kanske fattat, han ska jobba imorgon. Inte för att det var därför han stannade hemma men ja...


Sitter nu med syster och lyssnar på musik. För ett litet tag sedan spelade jag kort med småflickorna och nu ligger dom i sängen och ser på film och ska sova. Jag har läst lite bloggar och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, finns inte så mycket att göra på internet då jag inte är så mycket för spela, eller ja om inte är harpan då, haha!Nu babblar jag bara på om något ointressant hela tiden så jag avslutar här.


1 Kommentarer
joelelelel:

SKIT kul blogg, inga bilder bara text

kul o läsa ;)



SKRIVET DEN: 2010-04-26 KL: 13:19:32 URL: http://jjoelkristoffersson.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: