Kvällen börjar närma sig sitt slut
2010-04-10 / 22:58:55 / Min vardag

Jag och Mattias har bara tagit det lungt hela kvällen och det känns skönt. Kommer nog gå och lägga mig när som helst då man aldrig vet då Lucas bestämmer sig för att vakna. Såg på någon film på tv4+ tror jag och nu tittar vi på Bad Boys 2 eller ja Mattias tittar och jag sitter vid mammas lilla laptop och sne kikar på filmen medans jag sitter vid datorn. Imorgon så jobbar Mattias och jag vet inte riktigt när vi far hem men blir nog ganska tidigt kan jag tänka mig för det skulle behövas städas lite som vanligt och katterna kan ju inte vara utan mat allt för länge. Annars så sitter jag bara och kikar runt på fb och lite bloggar.



tänka sig hur liten min bebis har varit. Här var han lite mer än 1 vecka.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: