Krångel & strul
2010-04-23 / 12:13:06 / Min vardag

Hej!

Så vad har hänt dom senaste dagarna? Ja jag har inte så bra minne, haha. Nämen igår så hade jag och mattias en städ/tvätt dag. Så jag passade på att göra rent i skafferiet, rensade lite och så. Sedan kom även Helle och vi for på Willys, Coop och på Marco polo och köpte pizza. När hon hade skjutsat hem mig skulle vi ner till källaren för hon skulle ha lite kläder till hennes systerson och sedan då helle skulle fara så fick hon inte igång bilen, vi gick upp till mig igen så att jag, Mattias och även Mattias bror Daniel kunde få äta upp våra pizzor så dom inte blev kalla sen gick vi ut igen för att i hopp om att få igång helle bil. Mattias och Daniel puttade bilen ner för backen och Helle försökte få igång den men det lät förjävligt och luktade inte heller gott så vi vågade inte försöka igen så Helle ringde sin far och dom tog sig hjälp av startkablar. Bilen funkar inte än, jag vette tusan vad det var för problem, men det märker vi väl. När jag kom in igen så började jag och Lucas vika tvätt, jag förbjöd Mattias att hjälpa till med städningen och han satt sig vid datorn och spelade med Daniel. Anledningen till att jag "förbjöd" honom var för att ibland är det helt enkelt enklast/lättast att städa själv. Hann inte med dammsugning och skruning igår så det är vad som står på listan idag.

Ska även till Helle idag, men Mattias hade tagit med börsen (med busskortet i) så jag försöker klura ut hur jag ska få tag i den som. Annars är det inte så mycket som händer just nu..

Som ni ser har jag fått till mig en lite mer personlig header. Efter många om och men så fick jag till det och är faktiskt nöjd, tror inte jag kommer hålla på med designen på ett bra tag, hehe. Allafall ska även försöka klura ut vad som är fel med min kamera så jag kan få in lite bilder någongång.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: