Jag hatar rubriker.
2010-04-26 / 13:34:20 / Min vardag

Halloj!


Självklart då jag var hos mamma så krånglade internet, hennes funkade inte och jag var inne på grannes, försökte ladda upp bilder men det gick inte. Precis då dom hade laddat klart så stod det "webbsidan kan ej visas". Annars så igår så skjutsade mamma hem mig, Mattias och Lucas vid halv sju fast jag bestämde mig att följa med mamma på "klädparty" istället, hade det väldigt trevligt med syster då vi flamsade på och skrattade åt ingenting typ. Jag har även snott bilderna från min systers blogg så det kommer lite längre ner i inlägget. Annars då jag kom hem så var Daniel här och han och Mattias satt och spelade och jag såg på Wallander. Idag så sov Lucas till klockan 11, eller han var vaken mellan halv sju och halv åtta sedan somna han igen och han ligger och sover nu också, vilket han har gjort i en halvtimme nu. Idag lär det inte hända så mycket, ska försöka ta orken till att städa, eller allafall diska för jag hatar att laga mat då det står massa disk inne i köket.

Vi ska även boka flygbiljetterna nu i veckan, vill göra det så fort som möjligt så man har det klart, måste bara vänta på att Ulf har kollat med sin vän så vi kanske får det lite billigare. Men har inte så mycket mer att säga så jag avslutar här med lite bilder.


 

 

 

 


1 Kommentarer
Helle:

åh, den sista bilden var verkligen fin :)



SKRIVET DEN: 2010-04-26 KL: 14:36:22 URL: http://hellew.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: