Hemma hos mamma.
2010-04-05 / 20:17:17 / Min vardag

Mamma hämtade mig strax efter halv 4 och sedan for vi på affärn och inhandlade mat så vi klarar oss någon vecka. Sedan så for vi hem till mig och packade in alla varor i frys, kyl & skafferi. Sen följde jag med mamma hem så nu sitter jag här och nördar dator tillsammans med min mor & syster. Min andra syster leker min våran kusin Wilma och min bror Tobias sitter uppe vid sin dator, en dator familj helt enkelt. Min kusin Mathias och min bror Jimi var här tidigare men dom for hem till Mathias och sitter och nördar dator där, haha. Min familj är rent ut sagt en hel hög med datanördar. Allafall Lucas ligger och sover och det har han gjort sedan 19.00, som alla andra kvällar. Annars så händer det inte så mycket, blir nog en tidigt kväll.

Saknar min lilla sötnos till man som är hemma, är ju tomt att sova utan honom ♥


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: