Good morning sunshines!
2010-04-16 / 07:48:10 / Min vardag



Som vilken dag som helst så bestämmer sig min underbara lilla son att vara hur pigg som helst klockan 6 på morgonen. Själv är jag inte direkt lika pigg som han bestämmer sig att vara så han fick som vanligt lite leksaker i sängen och satt och lekte lite mer än en timme. Så jag klev upp för ca en halvtimme sedan och Lucas sitter nu på en filt här brevid mig och leker för fullt med sina leksaker. Mattias ligger och sover, men kommer nog kliva upp när som helst då han ska fara och jobba idag. Vad jag och Lucas ska hitta på vet jag inte riktigt ännu, Helle skulle fara med grejjor till Carro för att hon flyttar in i en lägenhet idag och sedan skulle hennes syster komma med hennes lilla familj så jag vet inte direkt om hon har tid för mig, hehe. Ska höra med henne om hon har lust/tid att umgås, annars vet jag inte alls vad vi ska göra, lär nog bli lite städning som vanligt isf. Allafall, just nu vid det här laget har det ju inte hänt så mycket eftersom klockan är inte så mycket men jag får återkomma lite senare.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: