GLAD PÅSK
2010-04-02 / 17:15:39 / Min vardag

Mattias håller nu på att laga mat, torsk & potatis. Brukar inte direkt äta någon särskillt mat eller så på påsken. Mattias mamma kom förbi med påskägg till Lucas (Var majskrokar, matburkar och så:)), sedan fick jag och mattias ett påskägg med fullt av godis, vi som har köpt godis, hade vi ju inte behövt haha! Andreas & Lovisa kom ingenting så det får bli en annan dag. Längtar tills Lucas blir tillräckligt stor då jag kan gömma påskägget, ge lite ledtrådar här och där, skit roligt ju! For även med Helle på affären och köpte lite mjölk, kakor och sånt. Annars så ikväll kommer vi bara att ta det lungt, jag och Mattias har lite ont i huvudet och har haft det varje dag nu i ca 3-4 dagar. Har nyss tagit en alvedon så hoppas att den lägger sig. Lucas ligger och sover och har gjort den sedan klockan 3 så han har sovit över 2 timmar och sover ännu, han lär ju vakna snart annars så får jag väcka honom. Verkar inte vara så himlans bra filmer ikväll eller så går dom alldeless för sent för lilla mig, hehe. Så får se vad jag ska göra, börjar en film nu halv sex som verkar intressan för mig, en typisk tjejfilm tror jag, får se om det är något att se på.


1 Kommentarer
evelina:

sv: dom fanns ju inte där :o ^



SKRIVET DEN: 2010-04-02 KL: 19:26:29 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: