Frukost
2010-04-11 / 09:37:31 / Min vardag

Idag vaknade Lucas klockan halv sju men han satt i sängen och lekte till halv åtta då jag klev upp och bytte blöjja på honom. Just då vaknade Angelina och lekte med honom så jag gick och la mig igen, klev upp för en halv timme sedan och Lucas ligger nu och sover igen. Funderar på om jag ska koka lite ägg och ställa fram lite frukost, börjar känna mig lite hungrig. Synd att jag inte har vagnen med mig till mamma då hade jag tagit mig en promenad hem, men det får bli imorgon eller så, hoppas det är lika fint väder då som det är just nu.


Gick precis la äggen i en kastrull och satt på dom på spisen, så väntar på att dom ska bli klar så blir det till att duka fram frukost efter det, så vi höres senare.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: