Finfint väder.
2010-04-11 / 14:30:56 / Min vardag

Har suttit och läst en bok nu väldigt länge. "Mias systrar", uppföljaren av gömda, asyl och mias hemlighet. Riktigt bra böcker. Skulle vilja gå ut i det fina vädret men jag är fortfarande hemma hos mamma och vi tog inte med oss vagnen så det är synd. Nog för att jag skulle kunna bära honom men känner att min rygg inte riktigt håller med. Lucas har precis vaknat efter sin eftermiddagssömn, just nu sitter han leker fint för sig själv och jag sitter här och kikar runt lite. Känner mig lite smått uttråkad, men vad finns det att göra som inte kostar pengar? Imorgon ska vi förhoppningsvis fara och hälsa på Andreas & Sandra och kika på deras son, ska bli spännande att se hur han ser ut och vad han kommer heta. Så jag hoppas på att dom orkar med lite besök.


Längtar ihjäl mig till stockholmsresan vi ska göra om ca 1 månad. Skönt att komma bort från Övik, få en liten semester och dessutom får min släkt från pappas sida träffa Lucas, det har dom aldrig gjort. Vi lär ska fara den 12:e maj, natten mot tordagen. Jag väljer natten då jag tror det är skönare för Lucas då han bara sover, mycket bättre än att han ska sitta på ett tåg i flera timmar och bli rastlös. Så kommer vi fara hem natten mot den 17:e eller så. Måste även ringa min moster och fråga om vi kan bo där hos henne då det blir så trångt att bo hos min farmor. Tror nog att hon blir glad av att vi vill sova över där med tanke på att dom aldrig träffat Lucas heller. Men nog om mitt snack nu ska jag leka med min busiga son.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: