En trevlig kväll med trevligt sällskap
2010-04-24 / 11:30:55 / Min vardag

Godmorgon!


Jag klev upp för ca 1½ timme sedan, har inte gjort så mycket sen dess. Har bara suttit vid datorn, Lucas la sig ju och sov då jag klev upp och han sover ännu så finns inte så mycket att göra. Ska snart packa lite grejjor till Lucas eftersom vi far till mamma idag och jag ska vara barnvakt.

Igår så kom ju som sagt Daniel och Johanna förbi. Vi hade det väldigt trevligt, spelade lite Wii och pratade på. Vi gjorde ett "test" på Wii för att se hur gammal vi var och jag blev 65 år, så ja jag hinner inte ens börja jobba så går jag i pension :) Jag tror dom gick hem strax efter 1 någongång och då gick jag och Mattias och la oss på direkten. Blev ju tyvärr inga bilder eftersom min kamera är cp, men ska ju hem till mamma idag så ska sno syrran kamera och knäppa lite kort! Lucas har ju lärt sig så mycket på sistonde, han kan gå själv med en "läragåvagn", han kan ge en pussar, han kan vinka hej/hejdå, han kan "fejkskratta". Ja det är vad jag kommer på just nu, han kryper ju inte utan tar sig framåt på något konstigt sätt med rumpan. Han blir nog ingen bebis som kryper utan han lär sig nog gå på en gång istället och det verkar inte vara så långt ifrån att han kommer göra det, han måste bara jobba lite på balansen.

Men jag återkommer senare då jag är hemma hos mamma.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: