En lugn dag.
2010-04-03 / 10:31:06 / Min vardag

Idag så klev jag och Lucas upp strax före åtta, fast han vaknade vid sex men han låg och mös i sängen med mig och Mattias. Idag ska Mattias jobba, börjar klockan 12 och slutar vid 4 tror jag. Vad jag och Lucas ska göra återstår att se, Helle skulle komma förbi idag så jag får låna hennes hörlurar så ska jag försöka börja gå ut från och med måndag. Ska väl inte lova mig själv, då blir jag bara besviken men hoppas jag kan ta mitt lata arsle och ta mig en promenad, hoppas också på fint väder. Blir det dåligt så vill jag inte ens gå ut genom dörren, hehe. Allafall Lucas går nu i gåstolen, äter sina majskrokar som han älskar och lär nog bli trött när som helst. Mattias ligger kvar i sängen så ska nog kolla till så att han är vaken så han hinner till jobbet. Lucas tittar facinerande på sina händer som han har kladdat med, min lilla grabb.

Men nu ska jag ta och göra lite mat till Lucas och sedan kolla om han har lust att sova.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: