Det blir vad man gör det till
2010-04-13 / 21:18:20 / Min vardag

Sitter här i mörket i min ensamhet. Mattias jobbar fortfarande och Lucas ligger och sover, endast dessa katter som springer runt och leker för fulla muggar. Sitter och lyssnar på Miley Cyrus - The Climb, grymt bra låt! Älskar texten på den låten. Har precis kollat på gossip girl och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, finns inte så mycket att göra och det är ingenting bra på tv heller. Jag har försökt att få till headern eftersom det är inte den bild jag vill ha, men får absolut inte till det som jag vill ha och vet inte riktigt vad jag gör för fel, men ska väl ta tag i det då jag har tid och lust, eller ja jag har ju tid nu men inte så stor lust faktiskt. Annars så ser jag fram emot morgon dagen då Lucas ska vägas osv, ska bli intressant att se hur mycket han väger, måste dock hitta pappret och se vilken tid vi ska vara där så vi inte missar den.

Men nu ska jag återgå till att göra ingenting.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: