Ännu en vacker dag.
2010-04-13 / 07:51:56 / Min vardag

Godmorgon!

Idag bestämde sig Lucas för att vakna vid 6 men som vanligt är jag lite lat, så jag sätter honom i sängen mittimellan mig och Mattias och ger honom lite leksaker. Efter en timme var han less så jag klev upp med honom, bytte blöjja och satt honom i gåstolen. Sedan dess har jag suttit här, har även gjort lite mat till Lucas som han ligger och äter just nu. Börjar känna mig lite hungrig men ska vänta en liten stund till med frukost känner jag, får se om jag kanske orkar så väntar jag tills att Mattias vaknar så jag får sällskap, bara jag inte blir allt för hungrig tills dess. Allafall idag så ska vi städa resten som vi inte gjorde igår, blir lite rensning av skafferiet & kylskåpet. Sedan blir det till att städa upp inne på toaletten och sortera därinne och därefter blir det till att göra det lilla sista i sovrummet sen är vi klara. Det är fint väder idag med och igår så dissade vi städning eller vi sköt upp den till senare på dagen för att fara ut och njuta av solen. Vet inte vad vi ska göra idag, men känner faktiskt att det skulle vara skönt att göra någonting idag med, men det återstår att se. Tänkte iallafall försöka komma ihåg att knäppa många bilder idag, får se om jag lyckas, hehe.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: