Ställ många frågor!
2009-09-12 / 15:15:23 / Min vardag

Idag har jag faktiskt diskat, haha! Annars idag vet jag inte vad som händer, ska nog "tvinga" Mattias att mysa med mig ikväll, tända lite ljus och se på film, låter bra tycker jag! Helle kom förbi en sväng också skulle egentligen fota Lucas men han sov och åt sedan skulle hon hem, hehe. Hon ska ha bilderna till sin fotobok som hon ska göra i skolan men tur att det inte är någon brådska med den för den ska inte vara klar förns hon går ut 3:an så det är ju lungt.

Nu ska väl jag och älskling börja med maten antar jag, kyckling och ris blir det, gottgott


Har frågestunden öppen ett tag till innan jag svarar, vill ha mer frågor ju, kom igen fråga på!! Fast skriv dom i inlägget där nedan så får jag alla på samma :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: