sjukling?
2009-09-05 / 17:04:36 / Min vardag

Blir nog inge husum idag, klockan är alldeless för mycket nu för vi har inte ätit någon middag än och tror inte ens det går bussar nu förutom E4:a buss men dom orkar jag inte med. Så jobbigt när man har vagnen, så husum får bli någon gång till veckan kan jag tänka mig. Jag håller dessutom på att bli sjuk känns det som, känner mig mör i kroppen och känner hur näsan börjar bli snorig, vill inte vara sjuk men får iaf hoppas på att jag inte smittar Lucas. Av tiden som har gått under denna dag så har vi inte gjort någonting alls typ suttit framför datorn/tv:n och busat lite med Lucas såklart. Blir nog till att mysa framför tv:n med Mattias ikväll, tända lite ljus och titta på en film, låter perfekt i mina öron.

Ska ta mig kraft till att börja gå ut och gå till veckan, ska få bort flibber (min mage, haha vi har döpt den!). Skulle dock vilja börja träna på gym också men vet inte riktigt om vi har råd med det, men det återstår att se. Fast så mycket mage har jag inte kvar tycker jag, men skulle gärna vilja ha tillbaka min gamla kropp som jag hade innan jag blev gravid. Men det får ta den tid det tar, tänker inte stressa mig till det för jag fick ut någonting underbart genom att lägga på mig 20 kilo och det är ingenting om man jämför hur söt Lucas är! På tala om honom så ligger han just nu här brevid mig i babysittern och sover, min utslagna hjälte.




min kusin Linuz och Lucas.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: