promenad here i come?
2009-09-12 / 21:30:31 / Min vardag

Sitter just nu och nördar framför datorn, pratar med angelica på msn :) Ska snart tända lite ljus och mysa med min man. Min syster Evelina och hennes vän Anjelita var här för ett tag sedan och hälsade på, mycket trevligt när man får besök!


Vad ska man hitta på imorgon då tro? Kanske ska man ta sig en promenad, låter skönt bara jag inte blir för lat, haha! Nämen när man väl börjat gå så går det ju som på räls. Så det ska jag försöka ta och göra. Annars vet jag inte vad jag ska göra, någon som har lust att hitta på någonting? Skulle vara roligt så man får göra någonting annat än att sitta och ruttna hela dagen hemma.

Aja nu ska jag tända ljus och sätta mig i soffan hos min man och göra honom sällskap.

1 Kommentarer
Beffa:

Synd att vi bor så långt ifrån varandra, jag som behöver promenadsällskap!!



SKRIVET DEN: 2009-09-13 KL: 00:26:39 URL: http://beffa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: