nothing to tell you about
2009-09-10 / 21:25:00 / Min vardag

Självklart så blev Lucas smittat, fast det ser ut att bli på bättringsvägen nu. Han andas inte lika tungt längre tyck jag. Annars har vi inte gjort mycket alls, Mattias for in till stan igår men jag och Lucas stannade hemma så att han inte skulle bli ännu mer sjuk, fast imorgon ska vi in till stan och fika lite sakor. Lucas ligger just nu och sover och jag ska väl ta och diska sen gå och sova jag med, känner mig lite trött faktiskt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, händer inte så mycket om dagarna när man bara är hemma förutom att byta blöjja, amma och glo på tv eller sitta framför datorn typ, lite tråkigt för om jag skulle få bestämma så skulle jag hitta på någonting varje dag. Problemet är bara att komma på vad man ska göra! Hm ja, har ni något ni undrar över så är det ju bara att fråga på, roligt med kommentarer för er som vågar!

3 Kommentarer
evelina:

hur står du ut på dagarna? inget att göra ju, jag är hemma andra dagen från skolan óch är hur uttråkad som hällst >.< hur klarar du dej? :D

hahah :)<3



SKRIVET DEN: 2009-09-11 KL: 09:09:09 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
evelina:

sv; då tkr jag ni ska komma hit (aa)

hahahah, jag har så underbart tråkigt :D<3



SKRIVET DEN: 2009-09-11 KL: 10:08:13 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Rebecca:

Jag är också sjuk och spenderar dagarna framför TV:n, skittråkigt!



SKRIVET DEN: 2009-09-11 KL: 13:47:38 URL: http://rebeccaei.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: