Middag hos Ulf.
2009-09-18 / 12:42:06 / Min vardag

Igår så tog jag 14.46 bussen till stan med Mattias för att göra han sällskap innan han skulle ta bussen till sundskolan för att jobba. Så 15.45 tog han bussen dit och även jag tog bussen till Nathalie för att fira henne för hon fyller nämligen 18 år idag, grattis till henne! Så där blev det smörgåstårta och chokladtårta. Sen efter att vi fikat så satt vi oss i soffan och umgicks och busade lite med Lucas såklart! Mattias kom vid sju (?) någongång tror jag och han blev bjuden på lite smörgåstårta och kaffe så vi tänkte att vi kunde väl stanna en liten stund till men sen så blev han även bjuden på en öl så då bestämde vi oss för att ta upp insatsen i vagnen så att Lucas kunde ligga på den och få sova. Så vi satt och i köket och spelade maxiyatzi! Det hela slutade med att vi var hemma vid halv ett igen, haha!

Sen nu idag så vaknade vi vid 10 och sedan överaskade mamma oss och kom förbi en sväng. Så ska vi ta 13.46 bussen in till staden för att göra lite snabba ärenden och sen ta 14.25 bussen tillbaka hem och städa, för nu ser det förjävligt ut igen, hur lyckas man egentligen? Sen när Ulf (mamma ex, även far till mina små systrar) har slutat jobba, blir väl efter 5 någongång eftersom har slutat klockan fem, så ska vi hem till honom och äta middag och överaska mina småsyskon för dom vet icke att vi ska dit, hihi busigt tycker jag!

nej du nu måste jag kila för nu ropar Lucas efter mat så jag återkommer väl ikväll :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: