måste hitta på något vettigt att göra om dagarna.
2009-09-02 / 20:50:50 / Min vardag

Idag så tog vi 08.46 bussen in till sjukhuset och allt gick bara bra för Lucas på kirurgen, hans ena testikel har inte vandrat ner till pungen men det kan ta 1-2 år innan den gör det så det är ingen fara med det. Efter att vi varit på sjukhuset gick vi ner på stan en sväng och tog sedan 12.25 bussen hem. Gjorde inte så mycket hemma men vid 5 tiden så kom Therese och hälsade på och vi samtalade lite och hon gick hem för ett litet tag sedan, annars händer det inte mycket alls faktiskt.


Mamma har lånat min kamera till tallin fast hon kom hem idag så när jag får tillbaka den ska jag bli bättre på att ta bilder så tänkte att det kanske blir lite roligare att läsa när det är bilder också.

men nu ska jag ta och diska innan jag blir alldeless för seg.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: