Jag har hittat min drömprins!
2009-09-07 / 22:52:56 / Min vardag

Idag så är förskyldningen lite bättre faktiskt, har iallafall kännt mig piggare och det är väl positivt eller hur? Lucas har inte heller givit oss något tecken på att han blivit smittat ännu så det känns faktiskt riktigt skönt. Annars idag så for jag in till stan med 14.46 bussen och var inne i stan med Nathalie & Helena. Vi gjorde inte särskillt mycket, jag blev grymt sugen på att göra fruktsallad så när jag gick in på hemköp för att köpa lite frukt så hade dom enbart äpple och apelsin!! Kan ju inte göra en fruktsallad på enbart det, så jag köpte kakor istället, haha! Skulle egentligen vara nyttig men ser ju hur det blev med det, hehe. Annars så tog jag 16.25 bussen tillbaka hem och kan ni gissa vilken överaskning jag fick? Mattias hade städat hela lägenheten, dammsugit, skurat, you name it! Även så hann han med några tvättar nu ikväll, har jag inte en duktig man? Det tycker jag iallafall.
Ska nog gå och lägga mig när som helst så jag får lite sömn, ska även försöka tigga tillbaka min kamera av mamma så jag kan bjuda på bilder tänkte jag, så får se när jag får ut tummen ur arslet och gör det, haha!


Sen angående om mitt inlägg om en bästa vän och så (ni som inte läst så finns inlägget längre ner eller i kategorin "Allmänt") så har jag fått lite kommentarer om att ni känner precis likadant med mig och om ni vill/vågar så kan ni adda mig på [email protected] så kan vi pratas vid och så? Själv tycker jag att det är på tiden för mig att skaffa mig nya vänner och hitta min egna och bara min bäste vän. Ja så ni gör ju som ni vill men jag tycker det skulle vara riktigt roligt!

3 Kommentarer
Beffa:

Vad härligt att komma hem till en nystädad lägenhet!! Jag har ju lillebror inneboende hos mig tillfälligt och han hade faktiskt diskat idag, så det var faktiskt roligt för mig att komma hem också!

Kram!!



SKRIVET DEN: 2009-09-07 KL: 23:38:55 URL: http://beffa.blogg.se/
evelina:

bra att din förkylning snart är borta och att inte lucas har blivit smittat! :)

jag har tyvärr fått en rejäl förkylning idag, jag var hur frisk igår som hällst åsså idag när jag vakna så var jag förkyld :(

det var lite tråkigt ://

men krya på dej så du blir helt frisk ((:

<3



SKRIVET DEN: 2009-09-09 KL: 15:48:11 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Camilla:

Okej. nu vågar jag! ;P



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 00:19:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: