ingen blogg insperation (stavning? hehe)
2009-09-25 / 00:17:04 / Min vardag

var ett tag sedan jag skrev, har inte haft någonting att skriva om typ.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, jag och mattias for till husum igår och umgick lite grann och så. Sen idag har jag träffat Jessica en snabbis sen hem och städat lite sen har jag även hunnit med att klippa mattias och färgat mitt hår.

Imorgon så ska jag fara till mamma och vara barnvakt (vet icke om mattias ska följa med än eftersom han börjar jobba tidigt på lördagen.) Alla fall så på lördagen ska vi ha en liten fest hos mamma så det ser jag fram emot :) Känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva men jag återkommer imorgon istället så ska jag lägga mig i sängen och göra mattias sällskap och sova vettja.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: