I'm sick!
2009-09-06 / 09:29:51 / Min vardag

Jaha då sitter man här ännu en gång, Lucas ville inte ge mig någon sovmorgon idag utan han ville kliva upp klockan 08.00. Jag som hoppades på en sovmorgon nu när jag gått och blivit sjuk men aja det är ju som det är. Har åkt på världens förkylning och ont i halsen så det suger, hoppas jag bara inte smittar ner Lucas. Idag blir det bara en slapp dag för mig, känner mig inte så pigg i kroppen, får hoppas det ger med sig till veckan för jag ska ju börja promenera! Det tänker jag inte göra om jag är som jag är nu för då blir jag väl bara mer förskyld och det vill jag icke. Mattias ligger nu och sover så jag funderar på om jag ska äta lite frukost, känner hur magen gör volter där inne så tror jag inte orkar vänta tills han vaknar, för det vet man aldrig när han gör.


Nejmen jag ska väl gå och göra lite frukost.

1 Kommentarer
Erika - Miliam & Miltons mamma<3:

klart :)



anv. MochM

lösen: kanske



:)



SKRIVET DEN: 2009-09-07 KL: 10:16:35 URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: