GIVE ME MONEY!
2009-09-11 / 22:27:25 / Min vardag

Jag har fan inga kläder längre, ge mig pengar till kläder och pengar till ett gym kort så jag kan få bort flibber! Kommer säkert att ta sin tid men det är på tiden att det händer något. Har ju inga vänner (missförstå mig inte, jag har vänner men inte sådana som vill hitta på något eller höra av sig :s hm kan man kalla dom vänner?) så lika bra att hitta på någonting själv så fördröjer tiden och nej jag är inte nöjd med min kropp nu, massa bristningar och huvva. Så pengar skulle inte sitta fel just nu så jag kan göra någonting åt det.

2 Kommentarer
...:

Det krävs mer än bara gymträning för att bli av med "flibber", börja gå ut på raska promenader, och någon löptur då och då så kommer det nog ge med sig också! billigare dessutom :D



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 02:00:31
angelica:

vi får ta och börja röra på oss då=) har en del att få bort med ,nu när bäbisen kommit ut..



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 16:56:26



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: