FRÅGESTUND
2009-09-11 / 23:28:40 / Frågestund

Nu är det så att jag skaffat mig en ny kategori; Frågestund.
Vet icke om den kommer gillas men vi gör ett försök.

Så det skulle vara roligt om ni kunde ställa några frågor till mig som jag kan ägna min tid till att svara på, ni behöver ju inte skriva erat namn då ni kommenterar, så för min skull så kan ni väl ta er dyrbara tid och ställa en fråga? Har ju iaf 50-70 läsare om dagen så några kommentarer kan vi väl få ihop?


Jag ser iallafall fram emot att få svara på era frågor, så kom igen fråga på!

14 Kommentarer
Rebecca:

Sv: Din lyckost! Min höjdpunkt är typ när Kisse kommer och tigger efter mat - då är hon gosig...



Jag kan väl ställa en fråga så kanske fler törs :P Vad heter Lucas i andranamn? :)



SKRIVET DEN: 2009-09-11 KL: 23:36:15 URL: http://rebeccaei.blogg.se/
Anonym:

minns du natten då du blev gravid?



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 01:34:58
Anonym:

hur länge har du och mattias varit tillsammans?



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 02:22:30
Beffa:

Vad har du för intressen?! :)

Vad skulle du vilja jobba med, om du fick välja vad som helst?

Kram!



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 05:57:59 URL: http://beffa.blogg.se/
Camilla:

Längtar du efter syskon/ Kan du tänka dig att skaffa syskon till Lucas? :)



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 10:12:06
Anonym:

Är du lycklig? :)

Favoritbloggare?

Hur är du som person?

Kramar!



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 10:22:09
Anonym:

Kollar folk snett på dig på stan för att du är en "ung mamma"?



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 15:44:33
Anonym:

Hur har ni det i eran familj, hur reagerade era föräldrar när du vart gravid.Hur funkar det att vara en ung mamma tycket du?. va vill du jobba med i framtiden, hur många barn vill ni ha :) Ni har en väldigt söt pojke. :)



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 18:08:14
Anonym:

du har prata om att din pappa sitter i fängelse, har ni bra kontakt och varför sitter han inne?



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 23:44:01
Emma:

Är det verkligen M som är pappa till Lucas ?

Har hört lite annat här i ö-vik. Men jag hoppas att det är M.s son.



SKRIVET DEN: 2009-09-13 KL: 11:49:56
Tvillingmamman Lina:

Hejsan Nathalie, jag har 2 flickor på snart 1 år. Och jag är 17 år(18 i Februari). Nova och Gloria är det bästa som har hänt mig, men ibland så önskar jag att det fanns någon som man kunde dela allting med, Nu när dom försöker att göra allt för att kunna stå upp själv, när dom började krypa, deras första leende. Och allt annat. Jag var 16 år när jag fick reda på att jag var gravid, då fanns flickornas pappa där, men när vi gick på vårat första ultraljud, så fick vi reda på att det var 2 och det var då han inte ville längre. Men jag visste innerst inne att detta var de jag ville, fast jag var så ung. eller är så ung kanske man ska säga. Så nu har jag klarat mig i 2 år nästan helt själv. Som tur är har jag en mamma som har ställt upp för mig, och verkligen hjälp mig genom detta år.

Jag hoppas att det kommer att går bra för dig och Matthias. Jag såg dig på stan när du var gravid. Var rätt roligt nu när jag hittade din blogg också. :)

Ne nu börjar det bli lunch och sovdags för Nova och Gloria :) ha det så bra... Jag har tyvär ingen blogg. kram på er :)



SKRIVET DEN: 2009-09-13 KL: 12:01:18
Tvillingmamman Lina:

Just de ja. jag skulle ju ställa lite frågor också :P



Har du inte fler bilder, från vecka 38-40?

skulle vara roligt att se dom. Såg en när du var på Förlossningen, men någon helbild kanske ?



Vilken vecka var du i när du fick veta att du var gravid ?



Hade du bestämt tidigare att om du skulle bli med barn, att du skulle behålla det då. Eller kom den tanken när du väl var det ?



Vad har ni för barnvagn till Lucas, någon bild ? alltid lika roligt att veta ;)



Just de, jag skrev att jag inte hade någon blogg. MEn jag ska försöka fixa det, och få lite hjälp utav min bror för jag förstår mig inte på det där. Datan är inte på så mycket nu efter flickorna kom, känner att jag vill vara med dom istället. Men jag ska försöka fixa en så fort som möjligt :):)



SKRIVET DEN: 2009-09-13 KL: 12:07:33
Bror Jakob:

Hej Nathalie!



Om du ser IP-numret till den där tönten "Emma" så kan jag spåra det och säga vem det är på riktigt som skriver sådan skit.



SKRIVET DEN: 2009-10-25 KL: 08:49:32
Nathalie:

Hej! Jag har skickat mail till dig med ip adressen (:



SKRIVET DEN: 2009-10-28 KL: 11:35:34 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: