FEST IKVÄLL
2009-09-26 / 13:13:17 / Min vardag

Igår så började dagen med att Anita (hon som ska "hjälpa" oss med ekonomin) kom till oss vid 10. Fattar egentligen inte varför vi har henne för det hjälper oss inte men måste iallafall ha henne tills att jag fyller arton, tur det inte är så länge kvar då. Sen tog jag 10.46 bussen in till stan för att träffa emelie och även Jessica och Helle för att få pengar av dom sen tog jag 12.25 bussen hem igen. Saknar att umgås med emelie, förut då jag var gravid och fortfarande gick i skolan så umgick vi hela dagarna hela tiden, så det är tråkigt att vi knappt ses längre förutom korta snuttar, så det ska bli ändring på tycker jag för jag saknar alla flummiga och allvarliga stunder med henne.

Allafall då jag kom hem så packade jag ner lite blöjjor och kläder och sånt till Lucas, packade även ner lite smink och kläder till mig som jag ska ha idag. Ska nämligen ha fest här hemma hos mamma, så jag kickar ut henne, hehe. For till mamma igår för att jag skulle vara barnvakt och syster min medans mamma for ut på krogen och hade roligt. Så idag är det min tur att ha roligt och hon är barnvakt till Lucas, vi som byter av varandra, haha. Fast hon bjuder hem mig på middag och jag slänger ut henne, haha. Nej men inte riktigt så elakt är det ju. Ska inte ha någon jätte stor fest utan vi är väl mellan 10-15 (?) st ungefär som ska dricka och ha roligt :)


Nej nu ska jag hitta på någonting annat för att fördröja tiden så det går fortare.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: