Ett mirakel, mitt mirakel!
2009-09-11 / 22:03:06 / Lucas 0-6 månader

Idag så började morgon med att Lilian (min broders tjej) ringde till mig för att komma hem till oss att installera the sims 2 på hennes dator och efter att hon hade gjort det så skjutsade hon oss till staden. Mattias skulle på arbetsförmedlingen för att få ett papper påskrivet så han kunde få sina pengar, efter att vi gjort det så gick vi upp till port 9 där mattias far Kenneth och lillebror Daniel satt och tog en fika. Själv så tog jag en macka och en cola eftersom jag inte hade ätit någon frukost innan vi for så smart som jag var. Vi satt där och samtalade ett tag tills min mor ringde, hon skulle skjutsa oss på willy´s så att vi kunde få handla lite och en sak är säker, mat är inte billigt! Har faktiskt tänkt på det, dom som jobbar på en mataffär borde ju egentligen vara hur rik som helst! Jag menar, alla behöver ju faktiskt mat för att överleva, så hm ja undra varför inte dom är rik? Haha, vilka funderingar man har egentligen.. Annars så efter att vi varit på affären så for vi hem och lämnade varorna och mattias sen följde jag med hem till mamma. Åt min favorit mat där med, så himla gott kan jag ju vilja lova. Det blev alltså skekt ris, kottletter och sötsursås! Jag var där till strax innan åtta sedan skjutsade mamma hem mig så jag kunde hinna få se idol och jag hann precis, när jag slog på tv:n så började idol! Tajming eller vad? Det gillas.


Annars nu så händer inte så mycket, jag ska egentligen diska och har dragit ut på det i 2 dagar nu och det lär jag göra nu med. Men imorgon, då lovar jag att jag ska diska bland dom första sakorna jag gör! hehe. Har samlat på mig så mycket disk nu så när jag tittar in i köket så kommer det bara fram en stor suck och "jag gör det sen", man ska ju egentligen bara ta tag i det och få det gjort, men som sagt imorgon då ska jag verkligen göra det..

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, blir väl till att bara vara hemma tråkigt nog, men vad ska man göra då? Ingen som vill hitta på någonting förutom om det inte handlar om att supa ihjäl sig typ. Visst många som säger "vi måste träffas snart!" men vad fan händer då? Just det, INGENTING! puuh börjar bli så himla less på det där, för så säger dom bara för att dom tycker dom har gjort dåligt ifrån sig och inte hört av sig något så dom säger så för att jag inte ska tro att jag är bortglömd, bullshit. Jag är så himla glad att jag har Mattias och Lucas, och min familj självklart! Vad skulle jag göra utan dom? Fast om jag har tur, så någon dag kommer jag hitta min bäste vän, det hoppas jag iallafall! Ser fram emot den dagen, när den nu behagar sig att komma.'





Ett mirakel, mitt mirakel!

3 Kommentarer
Beffa:

Gud vad söt han är!! :) Ni måste komma och hälsa på mig om ni är i Umeå nått =)

Kram!



SKRIVET DEN: 2009-09-11 KL: 23:38:22 URL: http://beffa.blogg.se/
Anonym:

Gud så sööt:)



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 10:49:57
Nathalies syster Marie:

Du hade världens goaste lillplutt!



SKRIVET DEN: 2009-10-08 KL: 15:38:39



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: