dags för dop inom snar framtid.
2009-09-28 / 23:06:55 / Min vardag

jag vet knappt inte vad jag ska skriva om längre, gör ju inte så mycket om dagarna faktiskt. Alla andra går i skolan och Lucas ligger ju bara och sover om dagarna typ, hehe. Men det är ju så iallafall att jag funderar på att planera in dop så fort som möjligt, så man får det överstökat, nämen vill ha det så fort som möjligt innan tiden bara rinner iväg och Lucas växer och växer hela tiden nu så man vill ju inte att han ska bli för "stor" eller vad man ska säga. Jag har iallfall sagt till min lilla vän Emelie att hon ska sjunga på dopet, men det är så himla svårt att veta vilken låt man ska välja, vill ju att texten ska passa in precis, alltså att texten ska betyda något, ungefär våran kärlek till våran son eller hur obeskrivligt det är att bli föräldrar. Ah ni kanske fattar vad jag menar, väldigt svårt att förklara sin kärlek till sin son eller att förklara hur det är att bli föräldrar, helt obeskrivligt men klart det bästa man kan bli här i livet. Så om ni har nå tips på någon låt så please let me know.



Imorgon så är det tisdag och då ska jag träffa Angelica på stan, hon har nyss fått en liten söt tös så det ska bli roligt att träffa henne. Annars idag har det inte hänt så mycket, vi tog tag i lite städning men inte allt som vanligt haha. Sen har vi bara tagit det lungt, jag har haft så ont i kroppen och särskillt nacken så har nog inte sovit så bra.


Nejmen nu ska jag ta och mata Lucas och sedan förmodligen gå och lägga mig, fick ju ihop ett litet inlägg iallafall hehe.

5 Kommentarer
Anonym:

iJGg&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Ye8XwiJGg&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=9PojP6lCRq0



http://www.youtube.com/watch?v=lmraSecyJ8U



http://www.youtube.com/watch?v=Okib5wmc4RQ&feature=related



SKRIVET DEN: 2009-09-28 KL: 23:30:00
Emma:

Vi hade Älskade Barn när vi döpte Maja. Det är väldigt fin. Finns att höra på internet om du söker på älskade Barn.



SKRIVET DEN: 2009-09-29 KL: 06:28:57 URL: http://varanprinsessa.blogg.se/
Camilla:

Jag har alltid älskad Creed - With arms right open. Texten är riktigt fin, men någon textrad är lite malplacerad.. Ja, du kan ju googla ;)



SKRIVET DEN: 2009-09-29 KL: 07:44:21
evelina:

gillar låten älskade barn :)<3



SKRIVET DEN: 2009-09-30 KL: 16:41:04 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Jennie:

Hej Nathalie! sonja alden - välkommen hem är en fin låt som jag tror passar in på din känsla och det du försöker beskriva med låten. Här har du en bit av texten iaf :) Lycka till!



Välkommen, välkommen hit till vår jord

För glädjen du skänker oss finns inga ord

Det vackraste barnet som sett våran nord

Välkommen, välkommen hit



Välkommen, välkommen älskade vän

Oändlig var längtan tills du fick ditt hem

Ditt skratt är som solen, och gråten som ett regn

Välkommen, välkommen hem



Det händer ibland att tanken står still

Försök förstå ett under som just nu

Och det händer ibland att det blir som man vill

För ingen så underbar som du



<3



SKRIVET DEN: 2009-10-04 KL: 14:17:51



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: