Bloglovin
2009-09-12 / 23:25:21 / Min vardag

oj, man kan ju nästan förstå att jag är rastlös idag, med tanke på hur många inlägg jag bjudit på. Kanske inte dom intressantaste men det är ju någonting iallafall?


Anyhow, tänkte bara infomera er om att ni kan följa min blogg genom att gå in på www.bloglovin.com , själv är jag inte så smart så jag vet inte hur man gör för att få upp en ikon på bloggen som man kan klicka på genom att följa bloggen men om ni blir medlem på sidan och sök på min blogg så kan ni följa bloggen där, finns även hur många andra bloggar som helst att följa. Mycket enkelt faktiskt.


Ska nog gå och lägga mig nu så jag får lite sömn i mig, så svarar jag på dom frågorna som kommit imorgon, kan ju hoppas på att det blir fler än vad det är nu, kom igen fråga pååå! För min skull? (a)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: