Äntligen händer någonting bra
2009-09-14 / 22:30:21 / Min vardag

Idag började dagen med att jag klev upp klockan 12 ungefär, eller mattias kom in med Lucas vid 12 för då var han hungrig så låg jag i sängen och ammade sedan så klev jag upp, åt frukost och så. Lite senare så kom Stina på besök, så jag tog mig en dusch sedan for vi hem till henne för att hämta lite bullar och sånt, mhmm! Kom inte ens ihåg då jag var hos henne sist, 7:an kanske? kanske tillochmed ännu längre sen. Aja dom hade gjort om hemma hos sig och riktigt snyggt blev det, tyck jag! Allafall, efter att vi hämtat fika så for vi på ica kvantum för att hyra "män som hatar kvinnor" hon hade inte sett den än så vi for hem till mig och såg den och käkade massa fika och drack cola. Efter att vi sett på filmen så for Stina hem men vi bestämde oss för att hitta på någonting i helgen, så det känns roligt. Efter att hon for hem så gjorde Mattias lite middag vilket blev lassagne sen efter det har jag bara latat mig framför tv:n och nu sitter jag här.


Gick ju dock inte ut och gick igår, men hade tänkt att göra det imorgon. Mattias ska jobba imorgon någongång vid 4 börjar han tror jag. Så jag tänkte att jag ska ladda min mp3, ta med mig lucas och gå ut och gå. Bästa som finns är att lyssna på musik då man är ute och går, tycker jag. Fast skönt att ha någon att prata med också, men ingen som har erbjudit sig (förutom en, men hon är inte inne på msn så kan inte få tag på henne på något annat sätt) så jag kan inte sitta och vänta på det för då kommer jag ingenstans med mina promenader.

2 Kommentarer
Nadja:

Hejsan och grattis till din son. Kikade runt lite på blogloving och hittade din blogg. Trodde du skulle bo långt bort som alla andra men det va inte så långt i mellan. Jag bor i härnösand jag så. Men jag hoppas allt går bra för dig. jag har själv nyss fått barn. en liten kille som nu är 3 veckor. Hade bra



SKRIVET DEN: 2009-09-15 KL: 11:06:37 URL: http://nadjathelin.blogg.se/
Stina:

Det blir perfekt och ingen kommer någonsin kunna förstå vad vi har gjort tillsammans! :) Höres mer sen! :D



SKRIVET DEN: 2009-09-15 KL: 22:04:27 URL: http://stinalundblad.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: