Allting från himmel & jord
2009-09-01 / 14:39:39 / Lucas 0-6 månader

ljög för er i förra inlägget, jag har visst någon jag kan prata med. En av dom är självklart Mattias, han ser om "jag håller det inom mig & sätter på ett leende". Kan inte ljuga för honom och det är väl bra? Jag har alltid varit dålig på berätta sakor och ting och alltid hållit det inom mig, har liksom varit normalt för mig. Men har nu lovat Mattias att berätta så fort det är något och det ska jag försöka hålla, kommer ta sin tid eftersom jag är så van att hålla det inom mig, men till slut ska det gå, det måste gå.


Igår gick vi på stan för att köpa blommor, vi hittade 3 krukor och 3 blommor för 500 kr! Dyrt om du frågar mig men ja det känns väl mer som hem kanske eller nått. Så fuskade vi och åt på kebabcity. Sen mot kvällen så somnade jag klockan 19.30 ungefär, jag skulle natta Lucas medans jag somnade själv. Så höll Helena på att tracka mig på telefon, hon trodde att jag dött eller nått, haha. Hon är så van att vi brukar iaf prata 1 gång innan man går och lägger sig. Så vaknade jag till vid halv 11 och ringde hon sedan gick jag och la mig igen.

Idag så klev jag upp klockan 08.00 för Lucas ville inte sova mer fast vi gick och la oss vid halv 10 och sovde till halv 11 sedan käkade vi lite frukost. Också har Mattias städat med, kan inte säga att jag hjälpt till för det har jag inte riktigt gjort, jag har hållt på att få Lucas att sova, så nu sover han. Nu har Mattias besök av två kompisar och efter att dom har varit här så blir det lite mer städning för han städade inte riktigt klart men nästan så, sen måste jag ner på affärn också, det är ett måste, så får ta en promenad med Lucas sen och nog tror jag att Mattias följer med, eller det måste han, haha! För jag orkar inte ta vagnen uppför våran jobbiga backe, utan det är hans jobb (a).

Föresten så har Lucas börjar le jätte mycket! Har en bild på Mattias mobil som jag knäppte så måste få in den på datorn på nått sätt så ni får se, sååå söööt! Jag smälter verkligen då jag ser honom le. Våran lilla guldklimp!

1 Kommentarer
helle:

du kan ju alltid prata med mig med :), nog för att jag tror att vi båda är minst lika dålig på att snacka om personliga saker, men de går ju alltid att ändra. tror nästan att du är den enda personen jag aldrig sagt någonting vidare till någon annan om du sagt något till mig, om du hajjar;) haha



SKRIVET DEN: 2009-09-04 KL: 21:25:42



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: