16 september
2009-09-16 / 20:45:49 / Min vardag

Igår så hände väl inte allt för mycket. Vi tog 12.46 bussen in till stan för att köpa mjölk och sånt, så stannade jag kvar för att bara kolla runt lite och för att jag inte orkade vara hemma själv eftersom mattias skulle börja jobba vid 16.00 ungefär. Så träffade jag Miche och umgick med henne på stan tills jag tog 18.25 bussen hem igen. Hemma gjorde vi inte så mycket, såg på nya one tree hill & gossip girl (äntligen) sen så gick jag och la mig.


Imorse så vaknade vi klockan 10.00 av att våran hemterapef (eller hur det nu stavas) plingade på dörren och vi hade totalt glömt bort att hon skulle komma just idag. Men det gick bra, pratade lite grann sen for hon. Vid 12 så kom mattias mamma hit en sväng också for vi ner på stan med 13.46 bussen för att fixa med lite papper och så som Ulrika hade också lämnade vi in försörningsstödet sen tog vi 15.20 bussen hem igen, också följde helle med oss hem. Sen har vi inte gjort så mycket, tråkigt nog men sånt är livet. Imorgon ska Mattias jobba igen så får se vad jag och Lucas hittar på då, kommer nog bara vara hemma får se.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: