tvättdag & lite städning på köpet.
2009-10-05 / 23:08:43 / Min vardag

För första gången i mitt snart 18-åriga liv så har jag tvättat kläder, haha. Känner mig faktiskt riktigt stolt. Vet inte riktigt om det kommer bli ett så roligt inlägg idag heller. Har iallafall tvättat och städat idag, sen har även mina systrar och min mor kommit och hälsat på.


Imorgon så ska jag gå ut och gå med Angelica, känner att det är dags att göra någonting med "flibber", vill inte ha den där längre, men det får ta den tid det tar. Nej jag kan inte koncentrera mig på att skriva någonting, är i helt andra tankar. Btw ska ringa om tid för dop imorgon, vill helst ha det i slutet av november iallafall innan jul annars blir han så stor, men får se när dom har tid, tror inte dom är så fullbokade faktiskt. Nej nu ska jag ta och gå lägga mig eller någonting, vi höres imorgon!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: