Min kamera är tillbaka
2009-10-25 / 22:09:15 / Min vardag

Då var man hemma igen. Mattias har tvättat undan lite grann så att det inte är värsta klädhögen inne i sovrummet eftersom tvättkorgen var mer än full.. Imorgon kommer även Anita för att se om jag kan tvätta eller inte, så vi sparade så jag kan lägga in två tvättar iallafall. Skulle dö annars om jag hade så mycket att tvätta sen skulle väl hon även klaga på det med och det orkar jag inte. Fast dock kommer jag inte riktigt ihåg om hon sa att hon skulle komma vid 10 eller om hon skulle komma vid 13.00, hoppas på att det är vid 10.00 så får jag det överstökat på en gång och sedan ska jag fara till staden för att shoppa lite. Ska inhandla två hyllor, en som vi kan ha inne i duschen för schampoo och dylikt eftersom dom ligger och "skräpar" på golvet och sen en hylla vi kan hänga upp på väggen i toan som vi kan lägga våra badrumsartiklar i eftersom vi knappt har något utrymme på toan och den är grymt liten. Ska även inhandla lite kläder till Lucas, för det behövs. Är lite mer jag ska inhandla men nu har jag även skaffat hem min kamera som min syster har lånat så nu ska jag börja knäppa lite kort, kan vara lite roligare att läsa om det tillkommer lite bilder.

Lucas har även börjat sova i sin egen säng nu, har skämt bort han lite och låtit honom sova i våran säng för att jag är lat att lägga honom i sängen på nätterna, eller ah han sover inte riktigt hela natten ännu men det kommer. Ska bara ta bort min lathet först sen då jäklar.


Men nu ska jag ta och kolla på tv eller så och sedan gå och lägga mig och sova, fick absolut inte mycket sömn inatt..

1 Kommentarer
Yoursooofine ♥:

hejhopp, redan valt ut dem men nästa vecka kan du få vara med i tävlingen :D



SKRIVET DEN: 2009-10-25 KL: 22:19:12 URL: http://yoursooofine.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: