Lucas är redan bortskämd
2009-10-15 / 16:29:58 / Min vardag

Igår så hämtade jag ju som sagt syster Angelina på hennes skola, blev inte till att man gick dit eftersom jag var snäll att göra Jessica sällskap medans hon hade lunch från sin APU. Allafall så följde min andra syster Evelina också med eftersom hon fick sluta tidigare. Vi gjorde inte allt för mycket, Angelina har ju blivit helt såld för the sims 2 så vi har här hemma så hon ska sitta och nörda det hela tiden. Har lovat att hämta henne imorgon också för att vara lite snäll så hon slipper att vara på fritids till klockan halv 6. Sen efter det så ska vi till mattias bror för att han fyller nämligen år.

Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Ska ta mig till mamma på lördag för det är ett program jag vill se men vi har inte den kanalen här hemma så dit ska jag verkligen fara. Men nu när jag tittar på tv.nu så går inte programmet på lördag? hmm måste titta upp det där så jag inte missar det!

Just nu så sitter jag och lyssnar på nordman, så länge sedan! Lucas ligger och gnäller i babysittern och vi har gjort honom bortskämd (REDAN) för han vill att man ska hålla i honom hela tiden, vilket är väldigt jobbigt. Sen vägrar han nästan somna om han inte får sova i ens famn, visst det är mysigt samtidigt som man får ingenting gjort alls om man ska gå och bära runt på honom hela tiden. Så jag måste få honom att inte vara så "beroende" av att hela tiden vilja vara i ens famn för det funkar absolut inte. Fast där har jag ju mig själv att skylla på eftersom jag velat myst med honom 24/7 men jag får ingenting gjort så det måste jag ändra på, än hur mysigt det är!

Mattias är just nu och jobbar och jag känner mig väldigt uttråkad, vet inte vad jag ska hitta på. Efter att jag skrivit klart detta inlägg så har jag kikat klart på allt jag brukar kolla på internet och det finns ingenting bra på tv och man kan inte hitta på någonting som måste kosta pengar.


Jag har skrivit i stress med detta inlägg eftersom jag försöker få lucas att vänja sig att inte behöva vara i ens famn hela tiden, men han strejkar och gråter och gråter, vilket gör ont i mitt mammahjärta men jag hoppas jag skrivit hyffsat bra så ni fattar. Nej nu kan jag verkligen inte låta han ligga där igen måste ta upp honom! Fan han kommer vara limmad fast mot mig i all evighet, hehe. Mysigt.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: