Jag vill leva nuet och inte ångra mig sen så jag lever idag
2009-10-13 / 19:35:50 / Min vardag

Idag har jag inte gjort mycket alls, klev upp klockan halv ett tror jag. Måste sluta sova så länge men skönt är det, hehe. Nämen mååste absolut sluta med hela dagen försvinner ju och det är inge bra för Lucas att sova bort hela dagarna heller, tänk då hur det ska gå då han börjar på dagis sedan?

Mattias kanske ska fara till norge och jobba den 19:e i en månad, fast det är inte riktigt säkert ännu. Hoppas att han får göra det eftersom då får han pengar till att skaffa körkortet. Visst jag kommer sakna honom men då får jag chansen att göra det iallafall, hinner ju inte sakna honom nu för tiden eftersom vi är med varann 24/7. Så vi får väl se hur det blir med norge resan, jag hoppas iallafall att han far, för hans egen skull för han behöver det.

Imorgon så ska jag ta och hämta Angelina på skolan för hon orkade inte stanna på fritids tills att hennes pappa skulle hämta henne klockan halv sex så jag tänkte att jag kunde vara snäll att hämta henne. Har ingenting bättre för mig imorgon ändåså. Får se om jag tar mig en promenad dit bort eller om jag är lat och tar bussen, hoppas jag tar tummen ur rumpan och går det sen kan vi åka buss hem för jag tvivlar på att hon kommer att orka gå, hehe. Men ja vi får ju som sagt se hur det blir med den saken.

Just nu sitter jag här medans Lucas har somnat i sängen får se om han somnat för natten eller om han vaknar senare, väntar också på att Mattias ska komma hem för han är och jobbar men han lär nog komma hem vilken sekund som helst tror jag om han inte får lov att gå hem då, brr kallt.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: