Födelsedagskalas
2009-10-16 / 23:19:29 / Min vardag

Just nu sitter jag hemma hos mattias bror för att han fyller år så vi är och firar honom. Mattias och Andreas sitter och spelar NHL 10 och jag sitter här för att fördröja tiden så vi kan gå hem och sova, sängen lockar kanske fint just nu faktiskt, hehe. Annars tidigare idag så kom Anita och Ulrika hem till oss för att ha ett möte om hur det har gått med hushåll och blablabla. Så sa vi att allt går utmärkt och att vi inte behöver Anita längre för vi har ingen nytta av henne. Men då sa dom att dom måste göra ett "test" på oss så att dom ser att vi kan göra hushållen osv. HALLÅ?! Hur tror ni vi överlever egentligen..... Så ja vi ska alltså stå och laga mat och tvätta osv medans Anita står och tittar på för att hon ska se att vi kan... Haha säger bara jag, hör dom inte själva hur löjligt det låter? Aja får väl bara acceptera det och göra som dom säger, finns inte så mycket mer att göra åt saken. Efter det så tog jag 11.46 bussen in till stan och gjorde Jessica sällskap medans hon hade lunch och träffade även Nathalie och Belinda så stod och samtala lite med dom sen tog jag 13.00 bussen för att hämta Angelina från skolan. Tog åter bussen in till stan och sedan hem. Hemma så hjälpte jag syrran när hon skulle spela the sims sedan blev det middag och sedan hit till Andreas för att ta det kortfattat.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, är det blogawards imorgon så ska jag hem till mamma, men det står ingenting på tv.nu om att det ska vara imorgon? Så jag vet inte riktigt, iallafall annars så kanske vi skulle fara till Andreas igen imorgon. Vi får väl se vart dagen leder oss.

Snart är andra perioden slut på NHL så då är det bara en kvar sen så drar vi oss hemåt, har börjat få ont i ryggen med känner jag. Hoppas det är över efter en lång sömn hehe. Iallafall nu ska jag vänta på att denna match är över för att sedan begära oss hemåt till den efterlängtade sängen, mys.

1 Kommentarer
Stina:

När ska vi ses!!!!!!!??? :D



SKRIVET DEN: 2009-10-18 KL: 20:44:11 URL: http://stinalundblad.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: