6 November smäller det.
2009-10-02 / 13:16:05 / Min vardag

Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag träffa Angelica men det blev ingenting eftersom hennes dotter fick lite feber så jag träffade henne igår istället, vilket var mycket trevligt! Ska dessutom om allt går som planerat börja gå ut och gå med henne och dessutom börja på babysim om det inte är allt för dyrt vilket jag inte hoppas på. Sen i onsdags så träffade jag Annah också vilket var hur länge sen som helst sist, så det får vi ta och ta igen tycker.


Annars har min vecka faktiskt varit helt okej, mormor & morfar kom förbi igår och lämnade en byrå som vi kan ha Lucas kläder i eftersom dom fortfarande ligger i påsar, hehe. Också fick vi en riktigt stor hylla också och förvara sakor i så det var väldigt bra, för det behövdes. Finns så lite ställen att förvara ens grejjor i lägenheten, så vi är väldigt tacksamma! Idag så började dagen med att Anita kom vid 10, förstår verkligen inte varför hon ska komma, vi pratar inte direkt om några viktiga sakor, alla grejjor vet vi ju redan.. Fast inte länge kvar nu tills jag fyller 18, 6:e november smäller det, så kanske vi slipper henne, kan ju alltid hoppas!

Idag så ska vi bara ta det lungt, Mattias är just nu i stan och gör lite ärenden och Lucas ligger och sover så sött. Så ska nog ta tag i och rensa hans kläder så man ser vad han har och inte. 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: