27 dagar kvar.
2009-10-10 / 12:43:27 / Min vardag

Igår så började dagen med att anita kom hit som vanligt varje fredag. Hon har tjatat om att jag ska ta itu med att tvätta dom senaste två gångerna hon varit här och igår fick jag äntligen tyst på henne eftersom jag då har tvättat! Det är ju inte direkt svårt att tvätta?! aja efter att hon hade farit så tog vi bussen in till staden för att sedan fara till mattias mor eftersom jag lovat att slinga hennes hår. Så var vi där ett tag och klockan bara rann iväg! Vi var även barnvakt åt min lilla syster Angelina eftersom mamma var neråt i landet och köpte en bil. Men ja vi skulle då försöka hinna med sju bussen ner till stan eftersom vi hade bestämt oss för att äta på max men vi missade bussen så skyndade vi oss till sjukhuset för att hinna med den sista bussen som går hem till oss, nämligen 19.25 bussen. Så hann vi med den bussen och efter att vi varit hemma ett tag kom mattias bror och skjutsade mattias till max så han kunde hämta mat, uthungrig man var alltså! Sen blev det idol tittande och vid 22.00 kom min mor för att hämta angelina och då hade hon köpt en gul bil, hehe. Så gick ner och kollade på den och den är verkligen bättre än den hon hade innan, så där gjorde hon ett kap. Sen blev det att kolla lite datorn och efter det så gick jag och la mig, typ vid 12.


Idag så blir det nog bara en lugn dag. Mina systrar är nu här på besök för dom ville inte följa med mamma då hon skulle fara på bolaget och lite andra ärenden som hon hade. Så ja vi ska bara ta det lungt, mysa lite typ. Skriver kanske lite senare ikväll om jag kommer på någonting intressant att skriva om.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: