Min dag idag.
2009-11-06 / 23:36:00 / Min vardag

Idag fyller jag 18 år, äntligen. Dagen började med att jag vaknade vid 7 och kunde inte somna om, låg och drog mig i sängen till nio eller vad det var. Sen så käkade jag och Mattias frukost. Sedan for Mattias till praktiken och jag satt mig vid datorn ett tag. Sedan ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig och Lucas så jag började packa grejjor till både mig och Lucas. Så kom hon, hade inte riktigt packa klart men när det var gjort så for vi till Ulf för att mamma skulle lämna någonting till honom. Efter det så for vi till Ica Kvantum för att jag skulle hämta ut ett paket jag fått av min farmor också köpte jag cigg (a). Efter det så for vi till Willys för att handla lite sakor så att vi kunde baka, bullar och daimkakor blev det. När vi kom hem så började vi baka och ha oss och sedan sprang bara tiden iväg och vi åt tacos sedan kom gästerna. Sammanlagt fick jag 4500 kronor, lite smink och smycken. Väntar fortfarande nyfiket på mammas present. Sen efter att släkten farit så såg jag på idol och nu ligger jag här och ska alldeless strax sova.

Har ju också varit med i tidningen föresten, lägger upp en länk ifall ni är intresserad.
http://allehanda.se/slaktvanner/personligt/1.1499412

Imorgon kommer dagen börja med att jag ska fara till stan med min älskling Therese Asplund och shoppa lite och sådant sen efter det så ska jag hem till mamma för att äta mat och sedan fara på förfest hos Nathalie, sedan krogen! Berättar om det på söndag. Hoppas ni har haft en lika bra fredag som jag, på återseende.

3 Kommentarer
Camilla:

Vilken fin artikel! Mattias (MIN sambo;)yngsta syskonbarn fyller 2 år idag, lite kul att ni har samma födelsedag :) Hoppas du får en rolig helg!



SKRIVET DEN: 2009-11-06 KL: 23:43:22
Beffa:

Grattis på födelsedagen!!!



SKRIVET DEN: 2009-11-07 KL: 00:39:50 URL: http://beffa.blogg.se/
Yoursooofine ♥:

Hoppas allt är bra med dig :)

nu kör ja en ny veckans blogg vill du vara med?



SKRIVET DEN: 2009-11-11 KL: 14:10:32 URL: http://yoursooofine.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: