Ge mig fredag nu
2009-11-02 / 23:58:05 / Min vardag

Idag så for jag till stan för att umgås med Jessica och Helle, vi gjorde väl inte allt för mycket egentligen men roligt hade man ändå. Följde med helle till körskolan för hon skulle på någon informations grejs så jag satt där och väntade på min buss då det ringer på min telefon. Det var ÖA och det bestämdes att dom skulle komma hem till mig på onsdag för att göra en interljuv och knäppa en bild eftersom att jag fyller 18 år och tror nämligen att det är för att jag har barn och är ung med, men ställde upp gjorde jag iallafall så får väl se vart det leder, hehe.

Denna vecka så kommer jag ha någonting att göra varje dag, vilket känns riktigt skönt för det är inte ofta det händer nu förtiden då man bara går hemma och är mammaledig, tur att jag har Lucas som förgyller mina dar. Imorgon så ska jag till min mor och hälsa på sedan tror jag att Helena skulle komma hem till mig senare, på onsdag ska jag visa Antia att jag kan laga mat haha och efter det ska jag ha interljuv med ÖA och även träffa Angelica efter det. På torsdag ska jag träffa Stina, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det iallafall. Sen på fredag fyller jag ju år så då ska jag ju firas. På lördag så ska jag och therese shoppa lite grann för att sedan fara ut på krogen på kvällen med mattias såklart, Nathalie, Jessica med flera. Sen ska jag klämma in promenader någonstans här och var, jag sket i promenaden idag för att det blåste så jävulst och regnade.

Nu ska jag ta och kika runt lite på internet och sedan gå och lägga mig, godnatt sov gott.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: