grattis älskling!
2009-05-19 / 09:56:59 / Graviditet

just nu sitter jag och har matte, fast vi gör ingenting för vi har inget kvar att göra förutom nationella som vi har i eftermiddag. Så det blir en heldag med matte. Sen så efter det ska jag till älskling för han fyller 22 år idag, grattis på honom eller hur!

Fick reda på hur jag liiger på matten och jag ligger på g, får jag vg på nationella så får jag vg i slutbetyg men jag satsar på ett g men får jag vg så blir jag självklart nöjd med det också hehe. Hoppas på att jag hinner med 2 bussen till husum så jag kan gratta min älskling! Han kommer ju dock få presenten lite sent men det hoppas jag han kan leva med, hehe..


också går jag in i vecka 32 idag, har tyvärr ingen bild men ni får en imorgon, har kameran hemma och ska inte hem förns imorgon efter skolan så hoppas ni kan stå ut!

I vecka 32 är medelkroppslängden 44 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2000 gr. Huvudets omkrets är 30 cm. Musklerna utvecklas och fett inlagras under huden. De flesta rynkorna i ansiktet är borta. Barnet börjar få rundare former. Det är allt svårare för din baby att göra stora rörelser. Fingertopparna har fått vassa naglar.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: