ont som tusan i ryggen
2009-05-11 / 21:17:39 / Min vardag

Jag och mattias tog det bara lungt i helgen, vilket var riktigt skönt! Fast när jag tänker efter så tar jag alltid det lungt nu för tiden, haha! Men orkar inte göra så mycket annat nu för tiden, tar verkligen på en att vara gravid. Har så grymt ont i ryggen idag att jag inte vet hur jag ska sitta som. Har iaf tagit mig i kragen och städat undan alla kläder som legat på mitt golv så nu ser det väl någolunda ut, känner mig faktiskt stolt för det är inte direkt så lätt att luta sig framåt nu förtiden, magen är bara i vägen! haha. Ibland får till och med mattias hjälpa mig att ta på eller av skorna, haha! Tragiskt att man blir så ovig. Annars har jag väl inte gjort direkt så mycket idag, känns som vanligt tomt att inte få sova med älskling inatt men det är väl sånt man får ta och förhoppningsvis så har vi lägenhet inom kort!


Imorgon har vi matte och datakunskap, roligt! Känner mig för att stanna hemma samtidigt som jag funderar på att fara till skolan och sen flörta lite med mattias så kanske man kan fara till honom! Klarar mig tusan inte utan honom, hm toffel ah det får jag fan vara hehe. Och dessutom så älskar sängen som han köpte för ca en månad sen eller nått sånt! Mycket skönare än min kan jag lova, för i den kan bre ut sig rejält! I min så får mattias ligga som om han låg i en kista, hemskt! haha. Känner mig helt slut efter att ha varit på skolan, vill bara ge upp, vila upp rejält till förlossningen men antar att jag klarar mig ett litet tag till.

Ja vad ska jag hitta på nu då? Kanske ska lägga sig i sängen och sova, skulle vara skönt!

4 Kommentarer
idaa:

vilket datum är förlossningen beräknad?



SKRIVET DEN: 2009-05-12 KL: 12:20:45
Nathalie:

Det är beräknat den 13 juli.



SKRIVET DEN: 2009-05-12 KL: 17:23:03 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/
Evelina:

funkar inte dom där tabletterna?

blev man inte vigare? ;o

det var juh en så vig flicka på burken ;o

klaga!

ahahaahah :D:D

säg till om du behöver hjälp bara<3

jag kan vara din vänstra hand<3

ahah<3

+ svenne hälsa, han prata med mej om dej och så idag och han hälsar :D<3



SKRIVET DEN: 2009-05-13 KL: 17:35:25 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Nathalie:

Sv Evelina; tack syster <3 Jasså, du får hälsa han så mycket tillbaka :) <3



SKRIVET DEN: 2009-05-13 KL: 22:35:41 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: