bloggen krånglar
2009-05-07 / 09:58:56 / Min vardag

blogg.se verkar krångla nu faktiskt, skrev ett inlägg igår som inte har kommit upp när man går in på min blogg, rätt så irriterande faktiskt, om det här inlägget ens kommer upp men det är väl skit sak samma. Värt att göra ett försök iaf. Annars nu så sitter jag på skolan och lyssnar på musik, eminem <3. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har iaf nationella i eftermiddag i engelska kommer väl gå åt helvete om jag inte far hem istället haha. nej nu ska jag inte vara så negativ, skolan är ju faktiskt väldigt viktigt än fast man inte tänker så. Mamma hade varit på stan och shoppat igår så jag hittade lite kläder att ha iaf, skööönt! har ju knappt nå kläder att ha, särskillt inte när min bror går och tar min mjukisbyxor! + att min lillsyrra har börjat ta mina kläder jag hade inte jag var gravid för att jag inte kan ha dom, så det känns som jag kommer vara klädlös efter att jag fött ut lillpyret, haha!

men nu ska jag låssas jobba och vara jätte duktigt, puss på det!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: